۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۵۲۰۳۷۰
امام جمعه موقت اهواز:

مردم نقاط ضعف دولت‌مردان را بر اساس مردم سالاری دینی به آنان  گوشزد کنند

امام جمعه موقت اهواز گفت: در راستای مردم‌سالاری دینی مردم باید نقاط ضعف را به شکل صحیحی به مسؤولان نشان بدهند و همچنین اولویت ها را به دولت‌مردان یادآوری کنند.
حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی آنچه که ما پذیرفته‌ایم تحت عنوان مردم سالاری دینی، انتخاب رییس جمهور توسط مردم است، اظهار داشت: با انتخاب رییس‌جمهور که مردم انجام می‌دهند، مشروعیت بخشیدن به رییس‌جمهور از سوی ولی‌فقیه هم نمادی از مردم‌سالاری دینی است.


امام جمعه موقت اهواز در ادامه افزود: این‌گونه نیست که در نظام جمهوری اسلامی کاخ سفید و کاخ الیزه داشته باشیم. حضرت سلیمان  با تمام قدرتی که داشت می فرمود، این توانایی از فضل خدای من است تا مرا بیازماید که (نعمتش را) شکر می‌گویم یا کفران می‌کنم، بنابراین ریاست جمهوری یک دوره مسؤولیت است.

حجت الاسلام حسن زاده با اشاره به اینکه هم دولت‌مردان باید نسبت به مردم احساس مسؤولیت بیشتری پیدا کنند و هم مردم از خدمات مسؤولین تشکر و قدردانی داشته باشند، ابراز داشت: در راستای مردم‌سالاری دینی مردم باید نقاط ضعف را به شکل صحیحی به مسؤولان نشان بدهند و همچنین اولویت ها را به دولت‌مردان یادآوری کنند.

وی در پایان با بیان اینکه قدرت از رییس‌جمهور تا معاونین وزرا همیشه مترصد آن است که فساد ‌آورد گفت: مردم، دانشگاهیان، ائمه محترم جمعه، جماعات، اصحاب رسانه و همه کسانی که تریبونی در اختیار دارند، باید با استفاده از ظرفیتی که دارند اولا کارهای صحیح دولت‌مردان را به اطلاع عموم جامعه برسانند و ثانیا نقاط ضعف را تذکر بدهند./9453
/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات